bsrguneri03 Kızlar yarın 34. Haftama giricem ınsallah bugun belımın tam ortasına bır agrı girip duruyor bır anda korktum açıkcası sızlıyor girdiğinde normal mi karnımda yok sadece belımın ortasında cevaplarsanız cok sevınırım
Dilekata123 bsrguneri03 Ben sürekli sancı bel ağrısından hastanelik acillik olduğum için tecrübe edindim bel ağrısı rahmin büyüdükçe ve bebek baskı yapıp yer kalmadıkça içinde bel ağrısı oluyormuş bide karnın büyüklüğünden dolayı hala çekiyorum ağrı kesici iç dedi 32 den beri sancı çekiyorum 35+2 oldum açılma yok sancı var belde ağrı devam magnezyum kullanıyorsan devam et maden suyu iç mutlaka doktorun demesine göre korkulacak birşey yokmuş canım 🌸
bsrguneri03 2022ayti ya sizde de erken olmuş sorup banada söylersenız cok sevınırım benım daha randevuma var bugun yine oldu ıntrnette rahmin leğen kemiğinin büyüdüğü gevşediği yazıyor yalancı sancılarda olabılır 🤷🏻♀️
Eybikk 2022ayti bende 29. Haftadayım felaket bir bel ağrım var kontrolüm de haftaya Cuma’ya 😞 nedenini ben karnımın büyüdüğüne bağlıyorum ama gittiğim de sorucam bende normal mi diye
bsrguneri03 Eybikk normal sanırım bende gidemedim ama gidenlere doktor normal diyormus internette de öyle yazıyor zaten hem bebek baskı yapıyor hemde rahım ve kemıkler gevşiyor genişliyor rabbım yardımcımız olsun 🙏🏻😍
bsrguneri03 Dilekata123 çok teşekkür ederim çok sağolunnn magnezyum kullanıyorum devam edeyım soda da günde bır kere mutlaka içmeye çalışıyorum rabbim hepimizin yardımcısı olsunn 😍😍😍