Adapte34 Kızlar Sultanbeyli devlette sezeryan olan var mı varsa neler yaşadığını memnun kalıp kalmadığını yazabilir mi 🫶
esiaks Adapte34 sultanbeyli saygı hastanesinde sezeryan oldum. hemşirelerinden hastaneden çok memnun kaldım. Bilgin olsun