EsAl- Arkadaşlar merhaba 5+5 gebeyim fakat karnım o kadar şiş ki 6 aylık hamile arkadaşımdan daha çok göbeğim var. Gaz durumum da yok ama sizce bu Şişlik neden olabilir ?
sporcumom EsAl- genelde oluyor bende de oldu ben doktora sordum gazdır dedi gazim yoktu ama ben alıştım sadece karnım sis devam ediyorum bir sorun yok umarım sizde de normal bir şişlik tır.