cansuerg Hani bir kişinin kullanma hakkı oluyor ya.. İsteyen istediği kuponu söylesin, özelden atsınlar. Aksi halde başkasının istediği kuponu, hiç alakasız biri ondan önce kullanabiliyor. Yani sizin dediğiniz gibi de çok da adaletli bir paylaşım olmuyor