Büyük konuşmak istemem ama ne anneye ne kayınvalideye bakması için bırakırım. Benim kayınvalidem de diyor ben bakarım ederim diye ama eminim çocuğumun karakteri davranışları o nasıl yetiştirirse ona benzeyeceği için ki çocuğa yaşlı başlı kadın ne katabilir, bakmasını istemem. Annem için de istemem sadece kayınvalide değil. Küçükken biz anneden babadan ayrı büyüdük çalışıyorlardı hep ve bu çocukta büyük bir yara oluyor bir tartışma yada konuşma olduğunda kız kardeşim bana annem babam bakmadı anneannem büyüttü der ki büyüttü dediği 3 sene anca. Bu bir ebeveyn için en yaralayıcı cümlelerden biridir. Ben tek başıma büyüdüm gibi birşey zaten. Bu bize çok şey kattı tabi ayakları üzerinde sağlam basan kimseye eyvallahı olmayan her işini ama her işini kendi yapabilen kızlar olduk. Çocuğunuz ile olmanızı tavsiye ederim, ancak bu tarz durumlarda aile ve bütçe planlaması yaparak bu işin altına girmek herzaman benim nezdimde daha mantıklı..Allah kolaylık versin.