kalbimm kız merhaba 3 gün önce hastanede degerim 627 ydi 3 gün snra testi tekrarladığımda degerim 3037 olmuş degerim çok mu fazla norml mi bilgisi oln var mı . birde adetimn üstünden tam 11 gün geçti
Happymammy kalbimm çoğul gebelik olabilir mi 😍 ya da farklı hastanelerde yaptırdıysan sonuçlarda farklılık olabiliyo
selen8sefam kalbimm değerinizin 24 saatte 2 katı artması gerekir. 3 gün olmuş değerinizi 6'yla çarptığımız zaman normal bi şekilde artmış olduğunu gördüm. Gayet normal bi artış çok değil içiniz rahat olsun 🙋
Burjucan kalbimm bir şey olmaz canım benim adetimin üzerinden 8 gün geçtiğinde betayA baktırdık 17 bindi değerim çevrem çok yüksek ikiz olabilir dedi ama tek ☺️
kalbimm Happymammy hepsini aynı hastanede yaptrdım😊 bende öyle şüphelendim ama emin degilm çarşmba gnü randevum var bakalm
Burjucan kalbimm 17 bindeyken değerim 5 haftalık olmuştu o zaman gitmedim ben 7. Haftama randevu almıştım keseyi de göreyim kalp atışını duyayım diye nitekim öyle oldu zaten beta değeri bir kaç bindeyken kese görünüyor
selen8sefam Yaceemm bu arada benim 5 haftalık 120 binlerde çıkmıştı herkes çok şaşırdı çoğul gebelik bekledik ama tek bebeğim oldu
Daisyy selen8sefam ben de 2 günde 2 katı diye biliyorum doktorum da böyle söyledi şimdi siz 24 saat deyince tekrar baktım internette tüm sağlık sayfalarında 2 gün yazıyor.
Elifn selen8sefam 24 değil 48 saatte bir artacak canım iki katı,hatta yüzde altmış artması bile yeterli demişti doktorum,benim de üç kat artıyordu hatta neredeyse dörttü normal yani
Yaceemm selen8sefam bir yanlışınız var. Şimdi Google dan baktım bir daha 48 saatte 2 katına çıkar değer.
Leylanuray Ya arkadaslar korkmaya basladim transfer oldktan 10 gun sonra hcg bakildi 157 3. Gn brdaha bakldi 357 cok guzel gdiyoruz dedi yarin randevum var yine kan vercem 700 falan olmusur ins 1000 olunca ultrasonla keseye kalbe bakcaz dedi dktor suan 5+1 im iyimi acabaa
Daisyy Leylanuray iyi gayet endişelenme. Benim adetim 2 hafta geçtiğinde 51 çıkmıştı sonra düzenli arttı. Geç döllenme olabilir canını sıkacak bir durum yok merak etme
Daisyy Leylanuray inşallah keseyi görür ve kalp atışını da duyarsınız. Güzel bir hamilelik geçirirsiniz. Tebrik ederim
Leylanuray Daisyy ay insallah canim ya suanlik degerin artmasini bekliyoruz tahminen cuma falan kalp bide keseyee bakcaz
Daisyy Leylanuray zor bir süreç ben de yaşadım keseyi gördüm kalp atışını da duydum. Doktor 1 ay sonra gel dedi bana. Merak ediyorum bebek napıyo acaba diye hahha elimde olsa her gün doktora gideceğim 😁