Merhaba arkadaşlar 37.hafta 6.gündeyim dün hafif sulu bir akıntım geldi, hemen peşinden sarı yoğun bir akıntım geldi doktor endişelenmemem gerektiğini söyledi fakat bu sabah pembemsi kahverengi bir leke geldi onu da attığımda akıntımın olduğunu söyledi fitil kullanmam gerektiğini söylemişti, fitili aldım bu sabah kullanmak için fakat sarı akıntım yoğun bir şekilde devam ediyor ne yapacağımı şaşırdım, bu şekilde bu durumu yaşayan var mı? Acil yardım eder misiniz ?