Merhaba hanımlar ağustos ayında nasip olursa doğum olacak ve alışveriş konusunda çok bilgisizim. Ağustos ayı cok sıcak ama herkes bebek yeni doğunca üşür diyor ve zaten ağustos sonrası eylülde hava serinler. Serklajli olduğum için gidip mağaza gezip alışveriş yapamıyorum şimdilik netten alıyorum ve hep 0-3 ay alıyorum. Nasip olursa ayaklandiğimda doğumdan sonra gider bakar ayına göre alirim diyorum ama 0-3 ay hem yenidogdugunda hem de 3 ay boyunca kullanabilir miyim tam olarak