Kizlar bugün doktora gittim 6 haftalık olduğunu kalp atışlarını duyduğunu söyledi ama kanama varmış plasenta dışında benim lekelenmem olmadığı için endişelenme dedi ama yine de progestan verdi kullanmam için. Ağızdan veya fitil olarak kullanmalıymışım. Kullanan varsa nasıl kullandınız fitil olarak kullananlar da uzanıp yattı mı bı sure cikmasin diye. Ağızdan kullanma çok bulantı yaşamış o yüzden fitil olarak kullanmayı düşünüyorum fakat kullananlardan da fikir almak istedim