Kumru_6694
Ben ikili testi önermiyorum ben yaptırdım yüksek riskli çıktı
Kaç aydır hamileliğim zehir oldu içim temiz iyi diyorum ama yinede düşünüyor insan üzülüyor acaba falan ??
Neyse gecen hafta detaylı ultrasona girdim hiç bir sıkıntısı olmadığını öğrendim Allah’a bin şükür öyle rahatladım ki. Doğru olduğunu düşünmüyorum sadece bilmiyorum belki de bana böyle olduğu İçin ama çevremde herkes doğru olmadığını söylüyor.
İnşallah rabbim hepimizin sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder hayırlı evlatlar nasip eder. Allah’a emanet olun 💝