Betus123 Kızlar dün doğumum oldu sezeryanla Ağrılarım var çok değil ama azda değil Yürürken kalkarken otururken ve yatınca sağa sola dönerken onların geçme süresi nasıl neler yapsam bana faydalı olur ? Kaç güne toparlarım acaba
Zeynepp054 Betus123 Bol bol hareket etmeye çalışın ağrınız olsa bile yürümeye çalışın. Ben ilk günler ağrı kesici içtim ağrım çok olunca. 1 hafta 10 güne toparlanırsınız inşallah. Saglıkla büyütün bebeğinizi 🤍
Balarisiiiiii Betus123 benim tam 15. Günde oturup kalkarken falan hiç ağrım olmuyordu çok rahattım ama biraz uzun yürüyüşlerde ameliyat yerimin sağ tarafı çok ağrıyordu o ağrı da 3 ay sonra geçmişti sanırım
ZeynepAsyaAnnesi Betus123 bol bol yürüyüş yapın sağlıklı beslenin masaj yapsın yanınızda yakınız kik varsa eve gidince de sık sık ayakta dus alın
Betus123 ZeynepAsyaAnnesi İnşallah yaa çok zormış sezeryan doğum hani ben ilaçla, ağrı kesiciyle hissetmem diyordum ama öule değilmiş