guzelanne01_ 839455 36 haftadan sonra canım ama sancın olursa Hangi haftada olduğun önemli olmadan nstye bağlıyor doktor
Sinem1925 839455 haftaya Çarşamba gel dedi 34+5 oluyorum bu aralikta sanırım ama doktordan doktora değişir