Dudu20- parmaktan alınan kan kesinlikle doğru çıkmıyor. Açken kan verdim, hemşire kanı aldıktan sonra şeker cihazına damlattı 103 çıktı. Ne kadar yüksek çıktı dediğimde bunu dikkate almayın dedi. 1 saat sonra kan sonucum çıktığında 83 yazıyordu. Hakikaten çok yanıltıyor. Asla doğru değil. Örneğini bizzat yaşadım