berra-ksrdemir2001 Kizlar dün sol kasık bölgesine bı baskı hissettim.duramadim doktora gittim doktor bebeğin asaği baskı yaptığını söyledi.Bu durumu yaşayanlar varmı bebek riske girermi
guzelanne01_ berra-ksrdemir2001 kaç haftalıksın 34 haftama girdim bendede baskı oluyor ama yeni başladı normalmiş
guzelanne01_ berra-ksrdemir2001 Yani bilemedim canım doktor ne dedi riski var dedimi Daha hissetmen bile olmaz baskıyı hissetmeni bilemedim en iyisini doktor bilir