Evet kızlar başıma bela olan göz altı morluklarımdan bahsetmek istiyorum, göz altları morluklarım çok fazla ve bu durum beni çok rahatsız ediyor 39+2 haftalık hamileyim. Gebelikten önce de vardı ama bu kadar yoğun değildi,ama gebelikten itibaren çok yoğunlaştı ne yapacağım bilmiyorum ne kullansam geçer acaba göz altı kapatıcısı kullanmadan yapamıyorum 🤷🏻♀️ önerilerinize talibim 🙏🏻😌💗