Zuleyha_Evren Hanımlar evinde vantilatör kullanıp da memnun kaldığınız marka ürün var mıdır acaba ? Doğumum Ağustos ayına denk geliyor çok sıcak olacak evim de kira klima düşünmüyoruz şu anda. Tavsiyelerinizi bekliyorum 😇
Deletedmom_106 Zuleyha_Evren Ağustos artık yaz bitimi neredeyse . Biraz idare edersiniz aslında çokta şart deil
Zuleyha_Evren Deletedmom_106 bana kalsa hiç almam zaten çocuğu soğuktan falan korumak gerekir de eşim ısrar ediyor çok sıcak olacak diye. Ben de tavsiye almak istedim
Deletedmom_106 Zuleyha_Evren ince giydirirseniz çok sorun olmaz . Vantilatör kullanmıyoruz bilmiyorum. Klimamız electrolux marka . Enerji tasarruflu. Yaz kış kullanıyoruz faturayı hiç yansımıyor desem yeridir