Bende en çok Özdem beyden memnun kaldım iletişim konusunda biraz yaşı var ama ilgili bir dr Ertan a biri güler yüzlü demiş çok şaşırdım onun gülme kasları var mıymış ? Suratsız ters itici zorla konuşan biri Adnan Şar var çocuk nasıl diyorum iyi selamı var diyor zaten ekranı göremiyoruz cinsiyeti diyorum secdeye yatmış diyor iyi iyi deyip kaldırıyor sonra şu kremi al senin mutlaka fetal dna yaptırman lazım çok risklisin al şu numarayı mutlaka benim gönderdiğimi söyle , bana kaz muamelesi yaptığını hissettim bir daha gitmedim Ayşe Hanım disiplinli birine benziyor ama hasta yoğunluğundan sanırım çok hızlı hareket ediyor yani bir şey soracaksanız bile o an aklınıza gelmez yazarak gitseniz belki yada ben çok yoğun bir zamanına denk geldim bilmiyorum en yakın alternatif Burhaniye sonra Ayvalık var onları da çok tavsiye eden duymadım Edremit in doğum için fiziksel şartları da çok sıkıntı inşallah bu yıl yeni hastaneye başlanır da en azından bizden sonraki gebeler rahat eder Ben şimdi doğum normal olursa Atatürk ü sezaryen için en son 20 ler konuşulan ve burada tekel kuran körfez hastanesini düşünüyorum muayene bile onur beyde geçen hafta 600 dü körfezde yaklaşık 1000 tl idi bence hizmet kalitesine göre çok fahiş ama sırf doktoruma güvenin tam olduğu için sezeryan olursa onur bey de olacağım