Edaozkan Mesleğinize bağlı değişir. Benim için çok zor değil çünkü,grafik tasarımcıyım kendi odam ve kendi alanım oluyor ve kimse karışamıyor ,çünkü patronlar kafam rahatken daha iyi iş çıkardığımı biliyorlar.. Ama her ne olursa olsun özel.. Devlette grafikerler çokk çok daha rahat. Yengem devlette ben özelde grafikerim, yengemin 1 senede yaptığı işi ben 1 ayda yapıyorum.. Birde devlette olursam çocuğumu bulunduğum kurumun kreşine verebilirim, maddi manevi daha rahat ilgilenebilirim, hastalık veya ani durumlarda rahat izin alabilirim. Özelde izin konusu sorun oluyor malesef