Babyboymom evet yani herhangi bir ağrı sızı yok ama enfeksiyon oluyomuş allah korusun düşük, erken doğum riskine kadar varabilir. O sebeple periyodik olarak baktırmak lazım idrara 😇 benim dün ağrım iyice azaldı, ama inanın ölüyorum bebek de doğacak sandım, çünkü daha önce öle ağrılar yaşamadım.. Sağdan sola dönerken bile eşim yardım ediyodu 🙄 çok şükür bebek de ben de iyiyiz 🙏🙏🙏