milkecskun Öyle herkeste olan bi isimde olsun istemiyorum, anlamlıda olsun istiyorum. İsim bulamıyorum😭
Minnakkurabiyeveannesi27 milkecskun Biz pek duymadığımız bir isme karar verdik erkek olursa ilk oğlumun adı maglum dedesinin adı Ali Asaf koyduk yanına Asaf i biz ekledik ama pişmanım desem yeridir gökten yağıyor gibi heryer Asaf 😬 Şimdi ikinci bebeğime Emir Kağan ismini veremeyi düşünüyoruz tabi erkek olursa 🤭🤭
Heyzilandmercimek milkecskun bende bir köşede bekliyeyim cinsiyetimiz belli değil ama kız/erkek tüm isimleri takip ediyorum 😍
Kuubrashn umoss ben de erkek olursa kuzey kız olursa derin yada Aden dusunuyorum. Eşimi Aden ismine henüz tamam dedirtemedim o derin istiyor