Merve7141 37 haftadayım dr kontrol etmek istedi ama çok kasılıyorum bir türlü bakamadı canım çok yanıyor normal doğum istiyordum sizce yapamam mı? Dr bir şey demedi haftaya tekrar deneriz dedi ama ben yaptırabilicek gibi değilim
Papiiii Merve7141 yani kendi cektigin aci bebeginin hayatindan onemli olmamalı…Anne olmak boyle birsey zaten.Hem yaptira bilicek gibi degilim diyorsunda yaptiramaman bebegin icin tehlike doktor bakamammissa biz ne bile bilirizki sen dogura bilirmisin bilemezmisin.Hepimiz bu yoldan geciyoruz istesend3 istemesende acisada kalsada bebeginindusun ve yaptir netlesdir riske atma hicbirseyu