Melekk_1 aylarca yüzlerce emzik denedim… İlk doğduğu gün vermiştim tutmuştu. Sonra tutturamadık. 7 ay almadığım marka kalmamıştı. Artık pes etmiştim. 7 aylıkken soğuk sıkım üzüm pekmezine bandırdım emziği. Verdim gitti. Tutuş o tutuş. İnanın uyurken veriyorum artık o kadar rahatladım ki…
Bu arada yani iyi değil vs diyorlar aslında bende taraf değildim çok emzik vermeye ama bebek emzikle rahatlıyor. O rahatlayınca sende dinleniyorsun ve daha sağlıklı bir anne oluyorsun. Bence verin alışsın.