EceSuat Merhabalar biz 13+4 haftalık olduk Bugun bebeğimizin kız olduğunu öğrendik isim öneriniz varsa alabilir miyim?
aresmia EceSuat Hiç duyulmamış iki isimle geldim 🤣 Çeşminaz ; Nazlı nazlı bakan göz, güzel gözlü sevgili demek Bir de Bengübade var bitişik yazılıyor. Öztürkçede ölümsüz aşk demek. Fuzilinin mesnevisi farsçada esrar ve şarap demek 🥰
Demsi_83737 Şifa Hayat Ödül Vazgeçilmez ve hiç eskimeyecek isimlerden olan (Zeynep) Gökçe Duru Serenat Okyanus Ada Deniz Miray Hilal