merDilberAksin Kızlar gece 2 gibi lavaboya kalktım bide baktım ki birden biraz kan geldi sizce normal mi 37+3 haftalık hamileyim dün daha kontrole gittim herşey normaldi bebeğim Doğum pozisyonunda ama kanala girmemişti daha sonra günlük ped falan taktım hiçbir şey gelmedi ama korktum yine de .