Aytengedk Tubag1 erkek geç doğar diye duyum var ama bence yok😂oğlumu 39+3 de doğurdum eltim tam 40 da doğurdu arkadaşım oğlunu benle aynı 39+3 le doğurdu nasip yani nezaman gelmek isterse kuzucuk canım
neanladinyurdagull Tubag1 34 de doğumum başladı durdurdular ciğer geliştirici vurdular 35 de doğurdum oğlumu ki erken doğum riskim falanda yoktu