doktorum 4 gün önce bebeğimin kanala girdiğini inebildiği kadar aşağıya inmiş olduğunu doğumun her an başlayabileceğini söylemişti ama nst de falan sancı çıkmamıştı hafta içi doğum için görüşmezsek cumartesi kontrole gelirsin demişti
Ben bu iki gün içinde bebeğimin gelmesini istiyorum hatta 19 Mayısa denk gelirse ne güzel olur diyorum
sizlerin kanala girdikten sonra şunu yaptım bunu yaptım işe yaradı dediğiniz doğumu başlatan bildiğiniz yöntemler var mı 😇