maziz bizde bayılıyoruz doktorumuza 😁 hastaneye çiçek sokmak sıkıntılı olabileceği için ben anneme ev işi mantı baklava veya sarma yaptırıım diye düşündüm hatta annemin elmalı kurabiyeleride meşhurdur... zira doktorum aşırı yoğun bir insan ...geçen gün hemşireye eşim sandviç yapıyor yiyemeden eve dönüyorum inanırmusun diyordu çok üzüldüm kalıcı olmasına gerek yok adam koskoca prof herşeyi var zaten eşide doktor 😁 evde yesinler afiyetle 1 tabakta benden olsun ben böyle düşündğm