Merhaba kızlar, ben normalde sabahları sigara içip tuvalete gidenlerdendim. 5 haftalıkken öğrendim ve anında sigarayı bıraktım . Biliyorum hamileliğinde verdiği bir bağırsak sorunu var . Şuna 22+3 teyiz ve en başından beri tuvalet sorunu çekiyorum . Doktorumda ilaçta verdi , işe yaramıyor . Bir fikri olan varsa lütfen yardımcı olabilirse çok sevinirim .