Canlarım benim ikinci gebeliğim olcak ben iki kere düşükten sonra enox iğne kullandım gebeligimde bi kızım var 3yasında korktum iki gündür az belirsiz ğembe leke var yerlesme yazıyo nette ama kafam karıstı bugun kan verecem dua edin bi de oglum olsun cok istiyorum Allahım kalbimi biliyo