Nurella06 Çok iyi anlıyorum sizi o yaşadığınız korkuları bende çok derinden yaşadım siz ilaçlarınızı düzenli kullanım, bebeğinize çok dua edin ben Allahım bebeğimi emanetleri zayi rtmeyrn sana emanet ediyorum diye hep dua ettim halanda ediyorum zaten nasibi varsa siz kula düşen tarafını yapmış oluyorsunuz Allah’a düşen tarafını da Allah yapar.