Kızlar ikili tarama testi yaptırdım ve fre beta hcg sonucum 56 çıktı bazı teorilere göre 50’nin altındaysa bu değer erkek üstündeyse kız deniyor bunun doğruluk payı ne kadardır deneyimleyip doğru çıkan veya yanılmış olan varsa yazabilir mi rica etsem 😊