Azra00 Ozlemmm35 bana 11+3 den beri erkek dedi doktorum ama hep pipisini gösterdi yanılma olmadı, pipi gösterdiyse yanılma olmaz
Rukiyeklnc Ozlemmm35 ay bende 14+3 bugün erkek dediği pipisinide gösterdi ama eşimle hep kız istiyoduk acaba yanılma olur mu ki ya
Baby14 Ozlemmm35 16 haftamızda erkek dedi doktor daha sonra gittiğim bütün drlar kız dedi yanılma olabiliyor
Ozlemmm35 Azra00 ikili tarama da kıza benziyor dedi sonra ozeldeki doktor da kız dedi hatta &100 sonra devlete gittim 3 gün sonra yanlış görmüş erkek dedi anlamadim
Ozlemmm35 Baby14 ikili tarama da kıza benziyor dedi sonra ozeldeki doktor da kız dedi hatta &100 sonra devlete gittim 3 gün sonra yanlış görmüş erkek dedi anlamadim