Yeni1_Anne Merhaba herkese doğumuma 2 ay kaldı hâla hastane konusunda kararsızım ankara bilkent sehir hastanesini duydum dogumunu orda yapan varmı memnunmuydunuz ve hangi doktoru önerirsiniz şimdiden teşekkürler 🌷
Senaykork Yeni1_Anne bende etlik sehori düşünüyorum ama, doktor zaten hangisi denk gelirse giriyo , ve doktor bişey yapmiyo deney urunuymuzuz gibi asistanlara yaptiriyo zaten , bu bütün devlet hastaneleri için gecerli