BusrArslan merhaba dün çok şükür sezeryan ile doğum yaptım odamıza çıktık ıyiyiz. Ayrintilari daha sonra uzun uzun dogum hikayemde paylaşıcam sizlerle şimdilik sogleyebilecegim tek şey şu; bambaşka bi duyguymus anne olmak 😍kızlar aslında bir konuda yardımınıza ihtiyacım var bugün Depend kullanmaya başladım ve aşırı derece de alerji yaptı bacaklarımi yürürken çok canım yanıyor geçmesi için ne önerirsiniz
Sarella BusrArslan nemli kalmasın pişik kremi kullanabilirsiniz dikişiniz varsa dikiş tarafına degmesin ama
deletedmom734 BusrArslan lohusa pedine geçin ve bacaklarınızın o kısmına sudokrem sürün beklazonuda tavsiye ederim