Ervaduru Artık nörolojiye gittim mr çekti 2 de sonucun var sağ taraftan giriyor ageı bana dua eder misiniz
xminikcivciv Ervaduru Com geçmiş olsun canım. İnşallah kötü bişey yoktur. Gebelikten büyük ihtimalle.