İlkim normal oldu. Kızım 2780 gram doğdu. İkinciye gebeyim 2 gün sonra 37 haftalik olucam. Doktoruma sordum çatı muayenesi ne zaman oluyor diye. Sen ilkini normal yapmışsın zaten. Gerek yok çatı muayenesine dedi ama ne bileyim kızım öyle kilolu bebek doğmadı. İkinci 3.5 kilo gibi olursa sorun olur mu doğumda. Zorlanır miyim. İlkinde kaç dikisim var bilmiyorum gecmis zaman 10 sene oldu. Saçma soru mu soruyorum bilmiyorum kusura bakmayın🙈