Kan pihtilasma olan anneler, ben şuan 4 haftaligim ve erken dusuklerim oldu hep. Doktor 5 haftalik igneye başlayalım dedi dünde yarin basla demişti bu bir bende yaptigi kafa karisikligi dir ama içim hiç rahat değil, bugün vurulup başlasam mı korkuyorum
2 kaybım var.