Bginan Merhaba bayanlar doğumum ağustos sonuna denk geliyor müslin örtü olarak mı alsam yoksa daha kalınları oluyor ya o şekilde mi alsam
adn111 Bginan ben bu ayın sonunda doğum yapıcam adanada yaşıyorum inanılmaz sıcak şimdiden. O yüzden muslin aldım
beyzacmvrc Bginan ben Haziran ortası gibi dogurcam inşallah muslin aldım minder ve örtüsü takım Zaten arabamız var. Olmasa bile hava soğuduğu zaman zaten bişeye sarip öyle koyariz pusete heralde üstünde kışlık tulumu astronot mont u falan biseyi olur yani illa heralde
Bginan Rabia_91 Ağustos sonuna denk geliyor ya ondan maksat kapalı kalması zaten üstünü örtüyoruz birseylerle 😁minderidr aldınız mı acaba gerekli mi
Rabia_91 Bginan tabikide onu almak şart, özellikle bel destekli bence. El kadar bebek o sert pusete direk yatırılmaz bence
Bginan beyzacmvrc yani doğru diyorsunuz :) o zaman müslin örtü olarak sipariş vereyim kalınlarından değil