tazecikanneee ya aslında daha yeni kullandım. Fitil 😕 sarı akıntı geldi okudum kokusuzsa normal de olabiliyormus. Koku kasıntı vs. Yok. Ama önceki enfeksiyon belirtimde böyleydi benim. Kasıklarımda ağrı var. İçsem mi içmesem mi bilemedim :( zararı olur mu ?