Kızlar merhaba, kasılmayı öğrendiğim günden beri bebiş hareketlerim sanki azalmış gibi geliyor bana, daha evvel kasılmaları hem hareket sanıyordum ki nst de bi sürü sancılarım çıktı, doktorum alttan muayene etti 0 açıklık, ama bebiş hareketleri azaldı gibi sizde durumlar ne?