Kızlar bugün 34 olduk dün doktor suyun sınırında altında suyun azalmış dedi nst iyi çıktı ve hiçbir şey yapmadan eve gönderdi kontrole gel dedi çok korkuyorm biterse diye su zarar görürse bebeğim diye ne yapmam lazım yaşayan var mı cmt özel bir hastaneye de gidecem yaşayan var mı bu durumu