Erbasc Ne zormuş şu hamilelik tüm belirtileri yaşıyoruz valla kasılmalar vücut ağrıları halsizlik korku heyecan stres anksiyete benim gibi olanlar 🙋🏼♀️ses verin
Youngmotherr Erbasc 💁🏼♀️ Burdayım 27+1 🤦🏼♀️ Bebiş her hareket edince kasılıyor canımı yakıyor nedenini de bilmiyorum 🥹
Erbasc Okayss hem de nasıl büyük bu arka arkaya doğum yapan insanlara çelenk yollamak istiyorum gerçekten büyük başarı 😂
menessare 28+2 aşırı yoruluyorum hemen pilim bitiyo bel ağrısı da tuz biber Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 😨