Feyzafeyza123 Arkadaşlar 2 gündür bebek çok az hareket edıyo ve daha yumuşak kısa sürüyo normalmı böyle hıssedıp hıssetmeme arasındayım çok hafif hareket var olanda böyle olan varmı
Bet1 Feyzafeyza123 31+2 yım henüz hareketli ama doktorum bana hareketlerini takip et mutlaka bu haftalardan sonra dedi azalma gibi durumlarda gel dedi ve hep soruyor hareketleri falan nasıl diye
Suheyla2 Feyzafeyza123 33+6dayım benim doktorum geçen hafta artık bebek büyüdüğü için yeri azaldı kendinle kıyasla sen dar bir mekanda ne kadar hareket edebilirsen oda öyle demişti. Ama sıkıntı hissediyorsan mutlaka doktorunla görüş tabiki
Minaesra Feyzafeyza123 benimde 2 gün falan hareketleri azalmıştı şuan Maşallah uyku uyuyamıyorum 33+3 🤦 Normal bir durum diyorlar biraz gözlemleyin çikolata falan yiyin ve elinizi karnınıza koyarak hissetmeye çalışın bakarak değil
ddilaraas 33 haftada 2 gün bende de öyle olmuştu doktor 5 den az hareket ederse gel demıstı saymaya Calıs harıcı yeri daraldığı ıcın normal dedi birde çok yürümüştüm o yüzden sanırım 2 gün baya sertleşip az hareket etti şimdi 35 deyım tekrar normale döndü