Cnsu11 benim son aylarda iki hafta geriden gelmişti . Doğuma kadar öyleydi . Solunum sıkıntısı + benim enfeksiyonumdan dolayı enfeksiyon atlattık . 6 gün küvezde kaldık ama 5 günü enfeksiyondandı. Şimdi bir aylık oldu benim tosun kızım. Merak etme kafana takılacak bir durum değil . Doktor sorun yok dediyse sıkıntı olmaz inşallah