Cicek97 Kızlar selam reglim 1 gün gecikti ama hemen regl gördüm. Ama kasık ağrım şiddetli baş ağrısı göğüsümde şişkinlik mevcut. Ve 1 haftadır aralıklarla rüyamda sürekli erkek bebek emzirirken görüyorum kendimi sizce kurumtu mu yapıyorum :(
Cicek97 Cicek97 test yaptım ama çöpe attım ertesi gğn çöpü dökerken gördüm çoook silik bi çizgi bidaha yaptım bişey yoktu
Sibel_gedik Cicek97 normal kanama şeklinde geliyorsa regl dir cnm . Bu 3 gündür bildiğin regl sancısı çektim belime vuruyordu ağrı , hatta iç çamaşırıma kan geldi ama avuç içini geçmez . Bende regl oldum sandım . Bir gün sonra baktım gelen giden yok test yaptım çift çizgi . Kanama miktarı önemli çoksa sıkıntılı bir durum. Tekrar test yapıp at istersen bakalım
adatuna Cicek97 :(( regl olmuşsunuz rüyanızda bebek görmeniz ise tamamen bilinçaltı Dediğiniz belirtiler de hem regl hem gebelik belirtiis
Yakamoz20 Cicek97 bende adet günümde lekelemeyin geldi adet oldum dedim ped taktik gittim oy verdim geldim aksam oldu ped temiz sadece lavoda az geliyor ve ilk defa goguslerim aşırı şişti ve hassaslasti ama leke görünce adet oldum diye gebelik düşüncesinden vazgeçtim leke şiddetli olmayınca adet gibi sokulmeyonce evde test vardı yaptım çok silik çıktı 2 gün sonra kan verdim 68 çıktı ve halen lekelenmem var cuma tekrar kan vereceğim doktora gideceğim
sacmalamakizim Cicek97 Üstüne görmek ve regl ayrı bir şey, ben yaşadım pembe leke gelmişti, normal adet gibi olmuyor ki.
GulBayram Aşırı bir çocuk isteğiniz varsa o yüzden rüyalarınıza giriyor olabilir psikolojik yani,üstüne görme o kadar regl gibi olmuyor, bahsettiğiniz belirtiler regl belirtisi de oluyor ben her regl olacağım zaman o belirtileri görürdüm..🙏🏻
Cicek97 Sibel_gedik bende de çok gelmesi ve sadece 1 buçuk gün sürdü normaldede 2 3 gün sürer reglim zaten bi kaç arkadaşım belki testte çıkmıyordur falan da dedi kafam iyice karıştı