Tugbaozkul benim 26 haftada düzenli sancılar çıktı yatış yapıldı ciğer geliştirici vs oldum sonra sancılar bir gün sonra durdu iğneler serumlarla sonra sürekli sanci oldu 33 haftada yine yattım hastanede şuan 37+3 korkma canım haftan da güzel benim 26 haftadan beri sancılar vardı şimdide düzene girsin diye bekliyorum vakti artık diyorum bu seferde oğlum naz yapıyor gelmiyor cumartesi sezaryan olucam ozamana kdr sancim gelir insallh 😊🙏🙏