guzelanne01_ yok canım ilişki durumu olmadı , gittim çok şükür sıkıntılı bir durum yokmuş progestan başladı pazartesine bir daha çağırdı, yorgunluktan olabilir tehlikeli bir durum söz konusu değil dedi kızım 12 kg sürekli kucağımda oda yoruyordur seni dinlenme moduna geçiş yapıyoruz dedi. bebek iyiymiş , açılmam yok, rahim ağzı uzunluğu iyi herşey iyi dedi, olurda sanmıyorum ama kanaman artarsa hemen gel dedi.