mariapuder kızlar ben 16+2 haftalık hamileyim, ama göbeğim var yani dışardan görünüyo oldugu hatta calıstıgım yerdeki biri erken cıkmıs gobegn dedi normalde zayıf biriydim acaba erken mi cıktı yoksa bi kısmı da şişkinlik mi🙈😀
Esrafatih01 mariapuder belki iç karnınız dardır 23 haftalikta daha az az çıkıyor eşofmanda belli olmuyor
glcgzm mariapuder 12+1 benim de az biraz belli olmaya başladı öncesinde göbeğim yoktu. Şişkinlik mi bebek mi bilmiyorum ama etrafımdakiler bana da göbeğin belli oluyor diyor ya da çok dikkatliler bilmiyorum 😂
Youngmotherr mariapuder iç karnın yoktur o yüzdendir benim de 17 de çıktı şimdi 27+1 im göbeğimden yürüyemiyorum 😄🫠
mariapuder Eda_arslan benim neden böyle oldu acaba🙈 hatta alt kısmı baya sert yani kasıklarıma dogru olan yerler sert gazım da cok yok ama🙈😀
mariapuder Esrafatih01 belki olabilirr ☺️ cunku etrafımda 5-6 aylık hamileler görüyorum karınları anca belli oluyo benim dikkatli bakınca dar giyince cok belli
Gulsahcetnnn Esrafatih01 valla ben suan 18+3 üm ama 16 da karnım bi cıktı suan da da top gibi yuvarlak ve dışarı doğru bildigin kocaman yani🤦🏻♀️
mariapuder glcgzm benim o haftalarda cok fazla yoktu ne zaman 14. haftaya girdik yavas yavas cıkmaya basladı su an daha belirgin durumda acıkcası hosuma gidiyo bu durum😍😀
tugba8080 mariapuder merhaba aynı haftadayiz benimde yeni yeni çıkmaya başladı cinsiyet belli oldu mu ?😊
eylulmihrasmom mariapuder doktorum 20.haftaya kadar biraz şişkinlik olabilir gazdan kaynaklı dedi ben de 17.haftamdayım hala belli olmuyor😅
mariapuder eylulmihrasmom ilk haftalarda cok siskinlik vardı ama artık sislinlik gibi değil zaten sert oldu alt karnım özellikle
turkuaz_ mariapuder bende 16+4 üm şuan 51 kilo ile hamile kaldım şuan 55 buvuk oldum bazen aşırı şiş oluyorum 6 aylık gibi duruyor ama bazende şişkinlik geçiyor o zaman daha küçülüyor. Özellikle normalde adet olduğum zamanlara denk gelince aşırı şiş oluyorum
lafiniesirgemez Benim 18 gibi hafif belli olmaya başladı ama dışarıdan değil yukarı göbek deliği hizasına çıktıkça daha belirginleşiyor sanki 23.haftaya geldim artık daha net belli ama yine dışarıdan dikkatli bakınca hamile olduğum anlaşılır 😂 bide su içmeye dikkat edince ödem daha az oluyor onu fark ettim 2litreyi geçirince çok daha rahatım ama 1 buçuk olunca daha şiş oluyorum 🤣
minikmmucizem mariapuder 16 haftada çıktı ilk zamanlarımda şimdi 30+2 ama karnım küçük kaldı haftama göre 😂
pembemor25 mariapuder 22 haftalık hamileyim sadece evde kendimiz görüyoruz karnımı bolda giyindiğim için hiç belli olmuyor çokta çıkmadı zaten 🤣
Elenora mariapuder 19. Haftama girdim göbek yok belli değil iç karnım var 21. Haftadan sonra çıkar gibi düşünüyorum bende 🥹🐣