Meralim09 17 haftalık olduk ama bebeğimin hareketlerini daha hissedemedim siz ne zaman hissettiniz arkadaşlar
tazecikanneee Meralim09 kuzum daha erkendir belki bende o haftalarda öyle diyordum ama 20de hissetmeye başladım sonrası gümbür gümbür 🙈 sen de en kısa zamanda hissedersin insallah 😍❤️
YagizAsyaMom Meralim09 24. Haftaya kadar yolu var hiç panik yapma 20 de hissettin bende darısı başına 🙆♀️
Kamelya Meralim09 18 haftalıkken hissetmeye başladım pıt pıt ama 20. Haftadan sonra daha net oluyor şu an 26 haftalığız yerinde durmuyor kıpır kıpır hissedersiniz yakında 🌸😊
Htccprz Kamelya dayanamayıp doktora gittim yine de iyiymiş,hareket ediyor ama ben hissedemiyormuşum henüz
Elifaaksoyy Meralim09 24+5 olduk hala sürekli hissetmiyorum hareketlerini ama babası karnımı tuttuğunda hiç durmadan hareket ediyor geceleri😊 çok güzel bir duygu rabbim yaşatsın herkese🙏🏼