Havinzeydan Arkadaşlar 2 aylık hamileyim bademciklerim sismiş, bogazim birbirine girmiş sanki yutkunamiyorum. Ne yapabilirim ?lütfen yardımcı olun uyuyamıyorum 🤢
nisanisa Havinzeydan geçmiş olsun canım ihlamur içebilirsin bol limonlu ama aşırı sıcak içme portakalın suyunu sıkıp içebilirsin bal da boğazı yumuşatır
Selim_Alparslan Havinzeydan toz zencefil tarçın bal karıştırarak 1 tatlı kaşığı ye canım boğaz ağrısına öksürüğe iyi geliyor onun haricinde limonlu ıhlamur veya nane limon içebilirsin birde mandalina portakal bol c vitamini ile beslen geçmiş olsun
Meli Havinzeydan valla bende iki defa oldu hem hamileliğin verdiği halsizlik hemde hastalıgın bol terleyerek meyve yiyrek sıcak şeyler içerek atlatttım
nisanisa Ama dikkat edin önceden önlem alın hasta olmamak için bol meyve yiyin sırtınızı üsütmeyin ben meyveyi yemekten bıktım midem almıyo sıkacak aldım hergün bi portakal sıkıp içiyorum en azından he bi de siyah turp bulamiyorum bu ara bulduğum gibi alicam içini oyup bal koyuyosun altından bi küçük delik açıyosun bi kaba koyuyosun o bal yavaş yavaş süzülüyo çok iyi bi tarif hastalığı önlüyo balgam öksürük astıma çok iyi geliyo her gün bi iki kaşık yemek
Rabiasazlik Hamilelikte bitki çayları çok önerilmiyor kızlar yani burda birilerinin dediğini yapmanızda sizin için riskli olabilir dikkat edin bence hiç dayanamazsanız çare acile gitmek
benan2016 Doktorlar 6 aydan önce bitki çaylarını önermiyor bence doktorunuza sormadan ıhlamur içmeyin düşüpe sebep olabiliyor
nisanisa benan2016 Yok artık saçmalamayin öyle bişey olsa buraya yazar miyim canimiyim ben bende hamileyim ve içiyorum doktoruma da sordum bitki çayları elbet zararlı ama ihlamurün hiç bi zararı yok
Selim_Alparslan benan2016 yok öyle bir şey tek zararsız olan ıhlamur ve nane limon bende 3 aylıkken grip oldum doktorumun tek önerdikleri bunlardı yani
nisanisa Selim_Alparslan Valla sinir oldum ya sanki koca karı ilaçlari yazdım burda ben birisi kimse cevap vermiyo diye şikayet eder birisi yazdığım şeye laf atar ne saçma bi sayfa bu ya birine tavsiye de bulunmaya korkar oldum kendim yapmasam buraya yazar miyim çok zoruma gitti gerçekten
benan2016 Selim_Alparslan doktorunuz size önermiş olabilir bende 4 aylık hamile iken ilk gebeliğimde ve grip olduğumda yarım çay bardağı ıhlamur içebilirsin demişti herkesin doktoru ve gebeliği farklı sonuçta gebelik daha 2 aylık olduğu için doktoruna yönlendirmek daha bilinçli olur
Selim_Alparslan nisanisa canım cahillik böyle bir şey herhalde boşver 🤷🏼♀️ Keşke hasta olan kişilerde ilk buraya yazacağına doktoruna yazsalar daha mantıklı tabi bazen cevap vermeyesim geliyor sonrada kimse cevap vermiyor diye atarlanıyorlar tuhaf doğrusu 🤦🏼♀️
MomBse Havinzeydan bende baya hastaydım bir kaç hafta evvel 2 hafta kadar sürdü boğazıma sirkeli su ile gargara yaptım sürekli enfeksiyonu kırması icin bembeyazdı çünkü birde bol bol meyve yedim ve su içtim grip de olmustum aynı zamanda eşim ıhlamur almıs ama içmedim güvenemedim bazı doktorlara göre son üç ayda içilmesi erken Doğuma sebeb olur diyordu ne olur ne olmaz korktum erken haftalardada düşüğe sebeb veriyormuş her bünye bir değiş tabi sen içersin birsey olmaz ben içerim olur onun yerine nane limon içtim öyle öyle geçti zor oldu ama şükür Allah bidaha vermesin valla
MelekMervertlek Havinzeydan bende sizin gibi oldum 7.ayımdayım ilaçta içemedim ıhlamur çayı bayağı iyi geliyor günlük için viks sürdüm boğazıma sardım öyle geçti
nisanisa Selim_Alparslan dimi aynen ben daha bi kere post açmış değilim burda ya doktora sorarım ya da araştırıp bulurum sıkıntım neyse ya da arama kısmı var burda ordan aratıp bi önce açılmış postlardan bilgi almaya çalışırım ama burda görünce kendi çaresizliğim geliyo aklıma cevap veriyorum onda da bi cevap verip teşekkür etmeyi bırak böyle sorunlar oluyo ya da yorumumu silen bile oldu bi daha yazmicam zaten isteyen yazsın kimse cevap vermiyo diye
Sedahatun Havinzeydan ben de şuan aynı durumdayım kulak ağrım da var, doktor ıhlamur içebileceğimi söyledi. Ihlamur içiyorum , ılık ballı karabiberli süt içiyorum, bol bol mandalina yiyorum. İlaçsız anca böyle oluyor 🤷🏻♀️ Geçmiş olsunn
kucukkalbimm Sedahatun @esmerella37 @Zeynepaydin20 ay bende paylaştım bana da bakar mısınız ama buraya nasıl atılır bilmiyorum kendi sayfamda fotosu var bebeğin
Selim_Alparslan nisanisa o yorumları kim siliyor canım ? Bazen benimde yorumlarım siliniyor ben bakıyorum verilen cevaba silinmiş yazıyor 🤷🏼♀️ Aman neyse boşver
Selma19 Arkadaşlar hamileliğin ilk haftalarında yüksek ateşlenip ilerli dönemde sıkıntı yaşamayan var mı lütfen acilll yardım
Selim_Alparslan benan2016 bizde onu diyoruz ya buraya yazmak yerine doktorlarına haber verseler keşke çünkü herkes kendi hamileliğinden yola çıkıp yaptıklarını öneriyor canım . Cevap vermeyincede kimse yazmıyor diye hayıflanıyorlar 🤦🏼♀️